۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کاهش سرانه شهروندی در سبزوار

شهردار سبزوار گفت: با تحقق ۳۰ تا ۴۰ درصدی بودجه، سرانه شهروندی در سبزوار به زیر ۵۰۰ هزار تومان رسیده که دلیل اصلی آن کمبود نقدینگی حاکم بر کشور و اوضاع اقتصادی مردم در این شرایط است.

به گزارش ایمنا، سید علی کوشکی اظهار کرد: بیشترین آثار کمبود نقدینگی و تحریم‌های اقتصادی در شهرداری‌ها بوده است و سبب شده تا شهرداری‌های کل کشور به طور میانگین تنها بتوانند ۳۰ تا ۳۵ درصد بودجه خود را محقق کنند.

وی عنوان کرد: با تحقق ۳۰ تا ۴۰ درصدی بودجه، سرانه شهروندی در سبزوار به زیر ۵۰۰ هزار تومان رسیده که دلیل اصلی آن کمبود نقدینگی حاکم بر کشور و اوضاع اقتصادی مردم در این شرایط است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه در سال گذشته در طرح‌های عمرانی شاخص‌های خوبی هدف گذاری شد، خاطرنشان کرد: تکمیل و احداث ادامه رینگ محیطی شهر، ادامه بلوار هشت بهشت، بزرگراه سپهبد شهید سردار سلیمانی، میدان خلیج فارس، بلوار شهید حججی، تملک و بازگشایی ۳۰ کیلومتر طولی از خیابان‌ها و معابر کر شهری مانند خیابان گل افشانی، قدس، رازی ۱۱، افضل آباد و اصلاح تقاطع‌ها صورت گرفته است.

کوشکی تصریح کرد: تملک ۱۰۵ هزار مترمربع اراضی بزرگراه ابریشم به اضافه ۷۰ هزار متر مستثنیات جهت اتصال بلوار توحید شهر به محور جوین و جغتای، بازپیرایی میادین، آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر و چند طرح عمرانی دیگر از جمله مواردی بود که در این زمینه انجام شد.

کوشکی گفت: در این نهاد مردمی بهترین همکاران و متخصصان با کمترین چشمداشت به صورت شبانه روزی در حال عمران و توسعه شهری هستند که جا دارد در اینجا از آنان قدردانی داشته باشم.

شهردار سبزوار به فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهر نیز اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری بلوک سه و چهار دهم هکتار با مشارکت بخش خصوصی، بازگشایی و تملک مغازه‌های اطراف میدان دروازه عراق، احداث شمال بلوک پنج امیریه ۳۰ هزار متر مربع از طرح‌هایی است که در دست اقدام کاری است و طرح‌های ۲۴ متری انقلاب، باغ بدیعی با مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اخذ طرح تفصیلی و گذراندن کمیسیون ماده ۵ پارک جامع بانوان با استانداردهای ۱۵ گانه نیز در دستور کار جهت جذب سرمایه گذار قرار گرفته است.

کد خبر 428389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.