افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه متفاوت برای اصفهان

شهردار اصفهان گفت: این هفته در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با مشارکت بخش خصوصی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان اجرای دو پروژه متفاوت را آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۴ خردادماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی یک پروژه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان فردا_ یکشنبه ۲۵ خردادماه ۹۹_ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان انجام خواهد شد.

وی افزود: واحد تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک بر اساس نیاز روز بازار و سلیقه امروز جامعه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان راه اندازی شده و نقش مهمی در فرآوری میوه و توسعه صنایع جانبی و افزایش اشتغال دارد.

شهردار اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه کلینیک خدمات خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع است که ساماندهی هدفمند مشاغل شهری را در مناطقی همچون شهرک امیرکبیر و خیابان شهید آیت‌الله کاشانی در پی دارد.

وی ادامه داد: این دو پروژه به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان کلنگ‌زنی و آغاز خواهد شد.

نوروزی با اشاره به فرارسیدن ۱۴ ژوئن روز جهانی اهدای خون، گفت: با شیوع کرونا سطح ذخایر خون کشور کاهش پیدا کرده و مدیران بانک خون برای اهدای خون از مردم کمک خواستند؛ در این راستا هفته گذشته به همراه تعدادی از مدیران شهری برای اهدا خون به سازمان انتقال خون مراجعه کردیم.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان سازمان انتقال خون استان از مردم دعوت کرد: برای رفع نیاز گروه‌های خونی به ویژه سه گروه خونی O منفی، A مثبت و B مثبت به مراکز انتقال خون مراجعه و با یک اقدام انسان دوستانه به نیازمندان خون کمک کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در تابستان به دلیل گرما و مراقبت‌های مربوط به پیشگیری از کرونا پیش بینی شده مصرف آب تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند، گفت: بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود در این شرایط سخت و کم‌آبی تلاش کنند تا با استفاده بهینه حداقل ۲۰ درصد مصرف آب را کاهش داده تا از پیک تابستان امسال به خوبی عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با دقت نظر و همکاری همگانی در شرایط کنونی باید کمک کنیم تا از مشکل بی‌آبی در تابستان به خوبی عبور کنیم، اظهار کرد: هم مردم باید مراقب باشند و در مصرف آب دقت کنند و هم شهرداری و سایر ادارات با تدابیر لازم در کاهش مصرف آب کمک کنند تا همه با هم از این بحران سخت عبور کنیم.

کد خبر 428368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.