پایان فراق یک ساله در روزهای پایانی خردادماه

گلنوش خسروی، بازیکن سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان، در حال حاضر در استانبول به سر می‌برد و به احتمال زیاد تا پایان خرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکن سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان که عضو تیم ملی ایران محسوب می‌شود، مرداد ماه سال گذشته طی توافق با باشگاه کوناک اسپور ترکیه، راهی لیگ این کشور شد و فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را با پیراهن این تیم به بازی پرداخت. گلنوش خسروی پس از حدود یک سال دوری قرار است طی روزهای آتی به اصفهان بازگردد.

پدر گلنوش خسروی در سن ۳۲ سالگی به واسطه تصادف از دنیا رفت و گلنوش که تنها فرزند خانواده بود با مادرش زندگی می‌کند. گلنوش تمریناتش را از کوچه پس کوچه‌های شاهین شهر اصفهان شروع کرد و پس از آن در سن ۹ سالگی رشته فوتسال را برگزید و در ادامه به سمت فوتبال حرفه‌ای گرایش پیدا کرد.

گلنوش خسروی بازیکنی سرعتی، دو پا و گلزن که در هر دو پست هافبک چپ و راست می‌تواند بازی کند. وی از ۱۴ سالگی عضو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شد و پس از چهار سال تمرین و تلاش در سن ۱۸ سالگی و به واسطه کمک‌های سعید آذری، مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن توانست راهی لیگ فوتبال بانوان ترکیه شود.

زهرا قنبری، کوهستان خسروی و زمرد سلیمانی و چند بازیکن بانوی ایرانی دیگر پیش از خسروی بازی در لیگ‌های خارجی را تجربه کرده بودند، اما بازی کردن خسروی در لیگ ترکیه آن هم با ۱۸ سال سن باعث شد تا لقب جوان‌ترین بانوی لژیونر ایرانی را تصاحب کند.

خسروی در لیگ ترکیه توانسته در ترکیب اصلی کوناک اسپور حضور داشته باشد؛ پرفروغ‌ترین بازی وی به ماه ژانویه ۲۰۲۰ باز می‌گردد؛ خسروی در مصاف پایانی نیم فصل نخست لیگ، با دو گل و دو پاس گل توانست ناجی کوناک اسپور باشد تا نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

خسروی با کوناک اسپور قراردادی دو ساله را به امضا رسانده، اما با توجه به بندهایی که در قراردادش لحاظ کرده است و از طرفی درخشش وی در پیراهن کوناک اسپور، شاید فصل آینده خسروی را در تیم دیگری ببینیم.

اوایل خردادماه انتشار خبر ابتلای یکی از بازیکنان سوپر لیگ فوتبال بانوان ترکیه باعث شده است تا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات برای لغو ادامه لیگ و پایان آن بدون تعیین قهرمان به واقعیت تبدیل شود.

پیگیری‌های خبرنگار ایمنا حاکی است که خسروی در حال حاضر در استانبول به سر می‌برد و در روزهای آتی به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 428331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.