امام جمعه گلپایگان: حرکت های ضد ارزشی در آمریکا ریشه دوانده است

امام جمعه گلپایگان گفت: حضور نژادهای مختلف آمریکایی در راهپیمایی‌ ضد نژادپرستی آمریکا بیانگر این است که حرکت های ضد ارزشی در جامعه آمریکا ریشه دوانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) با بیان اینکه امام صادق (ع) در راه اندازی نهضت علمی و شکوفایی علوم قرآنی و دینی و پرورش انسان‌های فرهیخته بی‌نظیر بود، اظهار کرد: امام صادق (ع) زمینه‌های فکری و اجتماعی سقوط حکومت بنی امیه (ع) را فراهم کرد اما به دلیل غفلت‌ها، بنی‌عباس عهده دار حکومت شد.

وی در رابطه با اوضاع آشفته آمریکا، گفت: با کشته شدن یک سیاه پوست آمریکایی شاهد موج اعتراضات هستیم که اقشار مختلف نه تنها در علیه تبعیض نژاد پرستی بلکه در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی اعتراض کردند.

امام جمعه گلپایگان افزود: در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی آمریکا شاهد تبعیض نژادی هستیم، حضور تمام نژادها در این راهپیمایی بیانگر حرکت ضد ارزشی که در جامعه آمریکا است.

حجت‌الاسلام کرامتی یادآور شد: ممکن است قیام مردم آمریکا با یک خشونت زائد الوصل سرکوب شود اما این قیام زلزله بسیار سنگین و قدرتمندی در ساختار حکومتی و اجتماعی آمریکا ایجاد و بنیان حاکمه آمریکا را متزلزل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با فروپاشی آمریکا دنیا حکومتی بدون ابرقدرت شیطانی و اهریمنی را تجربه خواهد کرد.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: مسئولان کشور به ویژه سیاست خارجه ما باید از اوضاع کشور آمریکا برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا به سایر ملت‌ها و کشورها و سازمان‌های بین‌المللی استفاده کنند.

کد خبر 428329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.