بشقاب پرنده عجیب مهمان آسمان هندوستان شد

خودکشی دختر سقزی به خاطر فقر، عجیب‌ترین جراحی مغز روی زن ایتالیایی، مرگ دلخراش زن و ۲ کودک در تصادف مرگبار اصفهان ، نجات ۲۰۰ رأس گوسفند گرفتار در گل و لای در خراسان رضوی و دستگیری قاچاقچی داروهای قاچاق در تهران، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار، انتشار فیلم پرواز یک یوفوی درخشان عجیب بر فراز آسمان هند در فضای مجازی خبرساز شده است.

یوفو یا شیء پرنده ناشناس، تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیا پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچکس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشورهای قدرتمند می‌دانند که در آسمان سراسر جهان پرسه می‌زنند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

به تازگی پرواز یک شیء پرنده ناشناس درخشان در آسمان هندوستان خبرساز شده است. این شیء پرنده در آسمان شهر «ریاپور» واقع در ایالت چاتسگرا دیده شد. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است حرکت این شیء درخشان در آسمان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این شیء پرنده دایره‌ای شکل در حالی که دائماً نورهای درخشان آن تغییر می‌کند دیده می‌شود.

این ویدئو اولین بار در تاریخ ۴ ژوئن توسط کاربری با نام «سوسهیل ساکهوجا» در توئیتر منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو کاربران علاقمند به یوفو و حیات فرازمینی‌ها خواستار اظهارنظر سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) و همچنین ناسا در این‌باره شدند.

گفتنی است؛ رؤیت این شیء درخشان عجیب در آسمان هند در حالی خبرساز می‌شود که ۱ ماه پیش رؤیت چند شیء پرنده درخشان در آسمان ایالت ویرجینیای آمریکا نیز خبرساز شده بود.

خودکشی دختر سقزی به خاطر فقر

چهارمین خودکشی اخیر در سقز به خاطر فقر اتفاق افتاد این بار یک دختر نوجوان به زندگی خود پایان داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی پایگاه خبری رکنا، یک رسانه فارسی زبان در خبری مدعی فوت چهارمین نوجوان سقزی بر اثر خودکشی در کمتر از سه هفته شد.

با خودکشی یک دختر نوجوان دیگر در سقز، شمار این افراد که از ابتدای خرداد ماه و در کمتر از سه هفته در این شهر به زندگی خود پایان دادەاند به چهار نفر رسید. پیش‌تر در ماه جاری سه نوجوان به دلیل فقر و مشکلات خانوادگی اقدام به خودکشی کرده و بر اثر آن جان‌شان را از دست داده بودند.

عجیب‌ترین جراحی مغز روی زن ایتالیایی

زن ایتالیایی در هنگام عمل جراحی بر روی مغزش آشپزی کرد.

این زن هنگام جراحی غذای مورد علاقه خود "گراتن با زیتون" را طبخ کرد.

جراح این عمل گفت: این روش جدید جراحی، به پزشکان اجازه می‌دهد هنگام مداخله در وظایف مغز، وضعیت بیمار را کنترل و میزان دقت کار خود را ارزیابی کنند.

مرگ دلخراش زن و ۲ کودک در تصادف مرگبار اصفهان

بر اثر برخورد سواری سمند و پژو ۲۰۶ در جاده مجلسی –بروجن سه نفر کشته و سه سرنشین نیز مصدوم شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرستان مبارکه گفت: در این حادثه یک خانم ۳۸ ساله و کودک و نوجوان ۸ و ۱۴ ساله به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باختند و سه نفر دیگر را نیز با حال جسمانی وخیم راهی بیمارستان کرد.

کیومرث مختاری با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه اعزام شدند، افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

نجات ۲۰۰ رأس گوسفند گرفتار در گل و لای در خراسان رضوی

۲۰۰ رأس گوسفند گرفتار در گل و لای توسط نیروهای بسیجی حوزه مقاومت باقرالعلوم ششتمد خراسان رضوی از تلف شدن نجات پیدا کردند.

فرمانده بسیج باقرالعلوم شهرستان ششتمد گفت: با اطلاع حوزه بسیج باقرالعلوم از نجات ۲۰۰ رأس گوسفند از گل و لای در ششتمد، مفقود شدن چوپان و یک گله گوسفند ۷۰۰ راسی در تاریکی صحرا، با فراخوانی بسیجیان گردان بیت‌المقدس، تلاش برای یافتن چوپان و گوسفندانش آغاز شد.

سروان پاسدار هادی رازقی افزود: پس از طی مسیر اشتباه گله به سمت سد سنگرد، ۲۰۰ رأس گوسفند در گل و لای باقی مانده از قسمت کم عمق سد گیر افتاده بودند که با همت بسیجیان و اقدام به موقع گوسفندان از تلف شدن نجات پیدا کردند.

دستگیری قاچاقچی داروهای قاچاق در تهران

موتور سوار که اقدام به توزیع داروهای قاچاق می‌کرد با ۲ هزار و ۶۷۴ عدد انواع داروهای قاچاق و دستگیر شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ظهر روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار هنگام گشت زنی‌های هدفمند در حوالی خیابان "ناصر خسرو" به راکب موتورسیکلتی مظنون و برای بررسی موضوع دستور توقف موتور سیکلت را صادر کردند.

وی بیان داشت: در تحقیقات اولیه متهم که پاسخ درستی به سوالات مأموران کلانتری نمی‌داد، موتورسیکلت وی مورد بررسی قرار گرفت و در قسمت زیر صندلی مقدار فراوانی دارو کشف کردند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۶۷۴ عدد انواع داروهای قاچاق از موتورسیکلت متهم کشف شد، عنوان کرد: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت کلیه داروهای کشف شده قاچاق بوده و متهم خارج از چرخه قانونی در حال توزیع آن باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورده کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 428256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.