خسارات بی‌توجهی به اصول بهداشتی جبران ناپذیر است

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است، در حالی که همه باید برای ارتقای سلامت خود و جامعه نکات بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسفندیار تاجمیری در شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با تجلیل از عملکرد شهرداری شاهین شهر در هوشمندسازی خدمات شهرسازی، اظهار کرد: هوشمندسازی ارائه خدمات، کاهش زمان و هزینه‌ها برای شهروندان را به دنبال دارد و در پیشگیری از کرونا نیز تأثیر زیادی دارد.

وی ادامه داد: شهروندان، مسئولان و کارکنان ادارات برای پیشگیری از قطعی برق در سه حوزه اداری، خانگی و صنعتی با اداره برق همکاری کنند و در ساعت پیک بار مصرف برق در فاصله زمانی ۱۱ تا ۱۵ میزان مصرف خود را کاهش دهند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه فعال کردن میز خدمت در اداره‌ها و برخورد مناسب با شهروندان را مهم و ضروری دانست و افزود: طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان باید اجرا شود، مدیران در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ باید ملاقات مردمی داشته باشند.

نمایندگان مجلس مصمم به رفع نیازهای مردم هستند

حسینعلی حاجی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مجلس یازدهم برخواسته از بیانیه گام دوم انقلاب است، اکثر نمایندگان جوان و مصمم هستند تا گام اساسی برای رفع نیازهای مردم و جامعه بردارند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم و دو اولویت اصلی ایشان یعنی توجه به دو حوزه اقتصاد و فرهنگ تمام توان خود را برای کمک و حمایت در این حوزه بکار می‌گیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که توسط ترامپ در چند سال گذشته علیه کشورمان وضع شد، فرصت خوبی برای افزایش و رونق تولید و اشتغالزایی در کشور ایجاد کرد، باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و همه چیز را به تحریم گره نزنیم.

کد خبر 428244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.