تلاش‌های ادامه‌دار رجب زاده برای بودن در میان گزینه‌ها سرمربیگری ذوب آهن

چهارصد و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " حتماً یک خبرهایی که در باشگاه هست که رسانه‌ها از من نام می‌برند " عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های اخیر مهدی رجب‌زاده دارد. وی گفته: این صحبت‌ها (اینکه گزینه سرمربیگری ذوب آهن است) را از رسانه‌ها شنیده‌ام و از این طریق متوجه شدم که گزینه هدایت ذوب آهن هستم. کاپیتان سابق ذوب افزوده: در رابطه با سرمربیگری ذوب آهن تا به حال به صورت مستقیم هیچ صحبتی با من انجام نشده ولی همین که نامم در رسانه‌ها به عنوان گزینه مطرح شده، نشان می‌دهد خبرهایی در این مورد در داخل باشگاه هست و شاید من را به عنوان گزینه مد نظر دارند!
"تابع قوانین سازمان لیگ هستم" تیتر دیگری از این رسانه است که در آن صحبت‌های منوچهر نیکفر آورده شده است. نیکفر در رابطه با از سرگیری بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفته: باشگاه سپاهان جزو اولین باشگاه‌هایی بود که در شرایط کرونایی به ادامه لیگ برتر فوتبال اعتراض داشت. هیچ اولویتی بالاتر از سلامتی اعضای تیم‌ها و خانواده آنها نیست. سرپرست و رئیس هیئت مدیره سپاهان افزوده: آن زمان ترجیح داده بودیم لیگ تعطیل شود ولی به هر حال تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

"۵ روزی که می‌تواند لیگ برتر را متوقف کند" عنوان پایانی این روزنامه است و اشاره به تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت برگزاری مسابقات لیگ برتر و سایر رقابت‌ها فوتبال ایران دارد. این تصمیم‌گیری از سوی وزیر ورزش و جوانان به ۲۰ تا ۲۵ خرداد موکول شده بود و باید منتظر ماند و دید روند شیوع ویروس کرونا طی مدت اخیر و به ویژه بازه زمانی پنج روزه تعیین شده چگونه خواهد بود و با استعلام از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چه تصمیمی به عنوان موضع پایانی از سوی متولیان ورزش کشور در این رابطه گرفته خواهد شد.

برای مشاهده صفحه‌ها روزنامه فوتبال اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 428225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.