بازگشت هیجان فوتبال بدون تماشاگران

پس از مدت‌های زیادی که اکثراً لیگ‌های اروپایی معلق بود، قرار است لالیگا و لیگ حریره هم مثل آلمان از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماهی می‌شود که ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و زندگی عادی و حتی ورزش را با خلل مواجه کرده است.

در این بین لیگ‌های معتبر اروپایی هم از این قاعده مستثنی نبودند و معلق شدند. مسئولان برای تصمیم گرفتن مدام جلسه می‌گذاشتند، اما سران لیگ فرانسه از ابتدا برای لغو مسابقات این فصل لیگ خود قاطعانه تصمیم گرفتند و پاریسی‌ها را قهرمان اعلام کردند.

البته چند هفته‌ای می‌شود که لیگ آلمان از سر گرفته شده است. ژرمن‌ها طبق جلسه‌های متعدد کریستین زایفرت رئیس فدارسیون و آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور، توانستند مجوزهای لازم را برای از سرگیری بوندس لیگا بگیرند.

لیگ اسپانیا و انگلیس هم طبق اعلام در روزهای گذشته آماده شروع دوباره هستند. طبق وعده خاویر تباس، لالیگا از شنبه شب و از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد با دربی سویل، بین سویا و بتیس آغاز می‌شود.

لیگ جزیره هم از چند روز آینده آغاز خواهد شد و در حساس‌ترین و تقابل، لیورپول باید در دربی مرسی ساید، به مصاف همشهری خود اورتون برود. در صورت پیروزی شاگردان کلوپ و شکست یاران پپ، لیورپول به رؤیای ۳۰ ساله خود برای قهرمانی در پرمرلیگ پایان خواهد داد.

فوتبال ایتالیا هم رسماً از جمعه ۲۳ خرداد، با دیدار یوونتوس- لاتزیو در نیمه نهایی جام حذفی (کوپا ایتالیا) از سر گرفته خواهد شد.

این در حالی است که این بازگشت هیجان انگیز که پس از مدت‌ها اتفاق می‌افتد، بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها خواهد بود. اتفاقی که به تنهایی نیمی از جذابیت را کم می‌کند.

کد خبر 428219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.