متصرفان اراضی ملی سنندج، در چنگال قانون

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی در حین گودبرداری جهت تصرف اراضی ملی و احداث بنای غیرمجاز در محدوده کمربندی اسلام آباد با حکم مراجع قضائی توقیف شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی از توقیف بیل مکانیکی در حین تصرف اراضی ملی خبر داد و اظهار کرد: بخش زیادی از زمین‌های محدوده کمربندی اسلام آباد جز اراضی ملی است.

وی عنوان کرد: همواره افراد سود جو و دلال در این محدوده در صدد تصرف این اراضی و احداث بنا به صورت غیرمجاز هستند.

شهردار منطقه یک سنندج گفت: نیروهای اجراییات این منطقه هم به صورت ویژه از این محدوده به صورت شبانه روزی بازدید و نظارت می‌کنند.

کاظمی افزود: اوایل خردادماه سال جاری بود که تعدادی افراد سودجو با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف اراضی ملی و احداث بنا را داشتند که خوشبختانه با حضور به موقع و همکاری نیروی انتظامی و با دستور مراجع قضائی بیل مکانیکی توقیف شد.

وی اضافه کرد: روز گذشته هم تعدادی افراد سودجو باز با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف اراضی ملی و احداث بنای غیرمجاز در محدوده کمربندی اسلام آباد را داشتند.

شهردار منطقه یک سنندج تصریح کرد: پس از اطلاع از موضوع و حضور نیروهای اجراییات و همچنین نیروی انتظامی از فعالیت این افراد جلوگیری و با حکم مراجع قضائی بیل مکانیکی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کاظمی گفت: از تمامی دستگاه‌ها ی اجرایی درخواست می‌کنیم ضمن حفاظت از زمین‌های تحت مالکیت خود شهرداری را در جهت مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز یاری کنند.

کد خبر 428206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.