رؤیای قهرمانی اروپا در سر شگفت انگیزان ایتالیا

کمتر کسی فکرش را می‌کرد که تیم آتالانتا بتواند تا این حد انتظارات را بالا ببرد و با بازیکنان گمنامش اینطور بدرخشد، اما نتایج خارق العاده این تیم در فصل جاری باعث شد تا نام این تیم و بازیکنانش بر سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، الخاندرو گومز کاپیتان آرژانتینی تیم آتالانتا از رؤیای خودش و هم تیمی‌هایش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و اتفاقاً اعتقاد دارد با توجه به شرایط خاص کنونی، قهرمانی آتالانتایی ها در اروپا غیرممکن نیست.

با توجه به تصمیماتی که قرار است توسط مسئولین رقابت‌های اروپایی اتخاذ شود، ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ممکن است تنها در یک یا دو ورزشگاه در زمین بی طرف برگزار شود و حضور نداشتن هواداران برای حمایت از تیم‌هایشان شرایط را برای تیم‌های حاضر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بسیار متفاوت خواهد کرد.

الخاندرو گومز درباره روزهای خوبش در آتالانتا گفت: واقعاً در آسمان‌ها سیر می‌کنیم و در حال تجربه کردن زمان منحصر به فرد و خاصی از تاریخ باشگاه آتلانتا و شهر برگامو هستیم. واقعاً مسیری که همه ما تا این لحظه طی کردیم بی نظیر است.

هافبک آرژانتینی محبوب برگامو خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با توجه به شرایط کنونی هر چیزی در نود دقیقه ممکن است رخ دهد و حالا که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم، می‌دانم که می‌توانیم اتفاقات خارق العاده‌ای را رقم بزنیم.

آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه ۸-۴ والنسیا را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

زمانی که از گومز درباره حریف مورد علاقه اش برای مرحله بعدی سوال شد، وی پاسخ داد: دوست دارم که مرحله بعدی با یک تیم اسپانیایی بازی کنیم. بازی مقابل بارسلونا و لیونل مسی را به خاطر سبک بازی تیممان ترجیح می‌دهم. گمان می‌کنم شانس ما در بازی برابر تیم‌های اسپانیایی بیشتر از رقابت کردن با تیم‌های آلمانی یا انگلیسی است.

کد خبر 428201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.