روزنامه های ورزشی ۲۲ خرداد؛ استقلال به دنبال کاوه

بعد از عملکرد نسبتاً خوب کاوه رضایی در بلژیک حالا باشگاه استقلال در فکر بازگرداندن او برای تقویت خط حمله این تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۲ خرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "برگشتم تا همه جام‌ها را با پرسپولیس ببرم" به اظهارات بشار رسن بعد از بازگشت به ایران پرداخت، کسی که مدعی است هواداران پرسپولیس تنها دلیل بازگشت او به ایران بوده اند، این در حالی است که زمزمه‌های ترک ایران توسط او در پایان فصل جدی تر از همیشه شنیده می‌شود.

"گل" با عنوان"استقلال به دنبال بازگرداندن کاوه رضایی" به احتمال بازگشت کاوه رضایی به استقلال خبرداد، موضوعی که البته با توجه به عملکرد نسبتاً خوب کاوه در بلژیک و بالا رفتن ارزش مالی او بعید می‌رسد استقلال که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند بتواند کار خاصی را پیش ببرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رد اعتبار نامه تاج" به اظهارات نادرست و متناقض تاج در سال‌های اخیر پرداخت، اشتباهات و تناقض‌هایی که چهره او را روز به روز سیاه و سیاه‌تر می‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ضرر ۶ میلیاردی شفر به استقلال " به شکایت مربی سابق استقلال از این تیم پرداخت، شکایتی که به ادعای سعاتمند می‌تواند تهدیدی برای سقوط به دسته‌های پایین‌تر نیز باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بازیکن خوب حتماً مربی خوبی نمی‌شود " به اظهارات مجتبی جباری هافبک سابق استقلال پرداخت، کسی که مدعی است فلسفه گواردیولا و بازی مالکانه سبک مربیگری اوست و دور از انتظار نیز نیست که او نیز همچون فرهاد مجیدی در سال‌ها آینده روی نیمکت استقلال بنشیند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان" مشت‌هایی برای لیگ " به پیروزی خفیف پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل گل گهر پرداخت، پیروزی که می‌تواند خیز اصلی سرخپوشان برای پوکر قهرمانی باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "از شما انتظار طوفان داریم " به بازگشت مسابقات لیگ و جدال گل گهر و سپاهان در روز ۹ تیر پرداخت، مسابقه‌ای که سپاهان و گل گهر هر دو فقط از آن برد می‌خواهند.

کد خبر 428189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.