عملیات ساماندهی و مرمت تابلوهای ترافیکی سطح منطقه سه

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی تابلوهای ترافیکی، احداث مسیر اتوبوس شهری و افزایش مسیرهای دوچرخه سواری از اقدامات ترافیکی این منطقه است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی تابلوهای ترافیکی سطح منطقه، اظهار کرد: به دلیل آسیب رساندن برخی شهروندان متخلف با مواد محترقه و آتش‌زا به تابلوهای شهری و یا برخورد خودروی آن‌ها به علائم راهنمایی و رانندگی، سالانه بودجه‌ای در خصوص بازسازی آن ها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: مرمت تابلوهای مسیر اطلاعاتی و تکمیل تابلوهای راهنمایی و رانندگی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال در دست اقدام بوده که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی مسیرهای اتوبوس شهری، تصریح کرد: عملیات جدول‌گذاری و تفکیک مسیر ویژه اتوبوس خیابان فرشادی حدفاصل خیابان‌های نشاط، استانداری و خراسانی در دست اجرا است.

وی افزود: اصلاح هندسی خیابان فرشادی و ساماندهی توقفگاه‌ها یا ایستگاه‌های اتوبوس در حال اجرا است که هزینه‌ای بیش از دو میلیارد ریال در بر خواهد داشت.

کارگر با اشاره به افزایش مسیرهای دوچرخه‌سواری و لزوم ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک، خاطرنشان کرد: احداث مسیر دوچرخه خیابان حافظ حدفاصل چهارراه شکرشکن تا میدان امام (ره) به منظور ساماندهی و توسعه مسیرهای دوچرخه، به طول ۴۰۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال در دست اقدام است و تا پایان سال مسیرهایی مبنی بر تکمیل شبکه‌های دوچرخه‌سواری ایجاد خواهد شد.

کد خبر 428182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.