آغاز به کار عملیات احداث خط کلکتور آب فضای سبز در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خط کلکتور آب فضای سبز در این منطقه حدفاصل خیابان امام خمینی تا میدان اخلاص به طول ۱۴۰۰ متر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه خط کلکتور آب فضای سبز جهت اتصال خط کلکتور شمال شهر با هدف انتقال آب تصفیه خانه پساب شاهین شهر به منبع آب ۲۵۰۰ متر مکعبی منطقه ۱۱ اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جهت اجرای خط کلکتور آب فضای سبز لوله‌های پلی اتیلن به قطر ۲۵۰ میلیمتر استفاده می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با احداث این خط کلکتور مشکل آبیاری فضای سبز منطقه مرتفع شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از احداث یک خیابان و اجرای چند پروژه مشارکتی در منطقه ۱۱ خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل خیابان‌های شهدای لیمجیر و امام رضا (ع) است.

اشرفی ادامه داد: خیابان کاتب اصفهانی دارای حدود ۵۰۰ متر طول و ۲۴ متر عرض بوده که اعتبار در نظر گرفته شده برای تملک و احداث آن ۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: با احداث خیابان کاتب اصفهانی با توجه به وجود مجتمع‌های فرهنگیان و ایثارگران در این محدوده، مشکل تردد تعداد زیادی از شهروندان منطقه رفع می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۱۱ در سال ۹۹ حدود ۳۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های عمرانی منطقه در سال ۹۹ روکش و تعمیر آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، تعمیرات و نگهداری معابر و ابنیه شهری با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون ریال، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و روان سازی با اعتبار حدود چهار و نیم میلیارد ریال، حفر و تنقیه چاه آب باران با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال و احداث خط کلکتور آب فضای سبز به طول ۱۴۰۰ متر حدفاصل خیابان امام خمینی تا میدان اخلاص با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 428181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.