آغاز فعالیت مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: فعالیت مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان اقدامی نوآورانه شهرداری در راستای تکریم شهروندان و مشارکت مردم در رفع مشکلات خدماتی شهر در کمترین زمان ممکن بوده که در این دوره مدیریت شهرداری با دستور دکتر «عبدالرضا دادبود»، شهردار گرگان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مرکز موظف است پس از دریافت گزارش شهروندان از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷، برنامه تلفن همراه «شهریار» و یا گزارش‌های ارسالی در فضای مجازی برای روابط عمومی شهرداری گرگان، موضوع را در کمترین زمان ممکن بررسی و نتیجه اقدام مورد نظر را به شهروند گزارش دهد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: تلفن سه رقمی ۱۳۷ این مرکز به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود و نرم‌افزار تلفن همراه شهریار نیز برای سیستم عامل اندروید و «IOS» طراحی و از طریق بستر دریافت نرم افزار بازار و یا پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان به نشانی www.gorgan.ir قابل دریافت و نصب خواهد بود.

دادبود تصریح کرد: روابط عمومی شهرداری گرگان آماده دریافت گزارش‌های مردمی خواهد بود و بلافاصله موضوع به مرکز فوریت‌های خدمات شهری برای پیگیری و اقدام لازم منعکس خواهد شد.

کد خبر 428068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.