خانزادی: با اقتدار در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: مجموعه نیروی دریایی با اقتدار در برابر تمام دسیسه‌های دشمن ایستاده‌ و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی روز چهارشنبه با حضور در منزل شهدای حادثه شناور پشتیانی کنارک در استان بوشهر ضمن دیدار و گفت و گو با خانواده‌های معظم این شهیدان اظهار کرد: مجموعه نیروی دریایی که این لباس را به تن کرده‌ایم در مسیری ایستاده‌ایم که آغاز و انتهای آن شهادت است.

وی افزود: به عنوان سربازان ایران اسلامی در صف ثروت، شهرت و قدرت نبوده بلکه برای برقراری امنیت و دور نگهداشتن استکبار جهانی از حدود و ثغور ایران اسلامی به ویژه در عرصه دریا، ایثار، جانفشانی و شهادت ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه شهدا طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها هستند، خطاب به خانواده‌های شهدای شناور کنارک ادامه داد: چند روز پیش در محضر فرماندهی معظم کل قوا بودم و ایشان فرمودند پیام تبریک و تسلیت بنده را به خانواده‌های شهدای والامقام برسانید و امروز بنده حامل پیام مقام معظم رهبری به شما هستم.

خانزادی گفت: شهدا با حرکت در مسیر نورانی قرآن، به شهادتی که در کتاب آسمانی به آن بارها تاکید شده، رسیدند و محشور شدند و به نوعی طلایه داران مخلص و فداییان رهبر انقلاب اسلامی در مسیر حرکت با عظمت انقلاب اسلامی که تمدن سازی را در گام دوم انقلاب به دنبال دارد، هستند.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا بارها به مجموعه نیروهای مسلح بر موضوع دانش و علم افزایی، ایمان و شجاعت و حرکت در مسیری که امنیت را برای جمهوری اسلامی و ملت ایران به ارمغان بیاورد تاکید کرده‌اند، افزود: حرکت در این مسیر ارزشمند بی شک نیازمند وجود انسان‌های مخلص و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی است تا در مسیر انقلاب و برقراری امنیت در مرزها و آب‌های دور دست جان خود را تقدیم این انقلاب کنند و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خطاب به خانواده‌های معظم شهدا گفت: توفیق شهادت در عرصه دریا به عنوان یکی از سربازان ولایت در مسیر ایجاد امنیت، توفیق بزرگی است و خداوند در قرآن کریم هم به کسانی که جان خودشان را در راه تحقق آرمان‌های حکومت اسلامی تقدیم می‌کنند و هم به خانواده‌های آنان که در قبال مصیبتی و آزمایشی که در درگاه الهی از آنها به عمل می‌آید، سلام و درود فراوان می‌فرستد و می‌فرمایند: اینها هدایت شدگان هستند، شهدا و خانواده شهدا کسانی هستند که این توفیق را پیدا کردند که در راه مستقیم مورد هدایت قرار گرفته‌اند.

خانزادی گفت: همه ما باید به خود ببالیم که به برکت انقلاب اسلامی، فرزندانی با غیرت در دامان این مملکت تربیت شده‌اند که حماسه و افتخار آفرین و با کرامت و متکی به آموزه‌های دینی و انقلابی هستند و این را ما به وضوح در شخصیت وجودی این شهدا دیدیم.

وی روز سه شنبه و چهارشنبه با حضور در استان بوشهر به همراه جمعی از فرماندهان و اعضای شورای شهر با خانواده‌های شهیدان، موسوی‌نژاد، دهقانی، رازی، سپهری اهرمی و پویان فر دیدار و گفت و گو و از آنان دلجویی کرد.

کد خبر 428066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.