تقاضای اشد مجازات برای پدر رومینا

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرد، از دادستان انقلابی و رئیس دادگستری گیلان خواست اشد مجازات را برای عاملان این جنایت در نظر بگیرند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: همه دستگاه‌ها، کارکنان خود را ارتقا می‌دهند ولی صداوسیما برعکس عمل می‌کند و کسانی که ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کار دارند را از قراردادی به ساعتی و شرکتی تغییر وضعیت داده است. انتظار داریم که مجلس از کارکنان صداوسیما دفاع کند.

وی در تذکری به وزرای راه و شهرسازی، کشور، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست افزود: در صورت تعطیل شدن یک روز در کشور جمعیت رشت سه برابر می‌شود و ما شرمنده مردم خودمان هستیم، چرا که دستگاه‌ها نمی‌توانند خدمات ارائه دهند و مسافران نیز در ایام کرونایی در تنگنا قرار می‌گیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، ادامه داد: با توجه به نزدیکی به فصل برداشت برنج، تاکید می‌شود که جلوی واردات این محصول گرفته شود، چرا که طبق قانون سه ماه قبل و سه ماه بعد از برداشت، حق توزیع و واردات برنج را ندارند.

کوچکی نژاد در پایان با بیان اینکه قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرد، از دادستان انقلابی و رئیس دادگستری استان گیلان درخواست کرد اشد مجازات برای افرادی که در این قتل شریک بودند را در نظر بگیرند.

کد خبر 428051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.