احداث بزرگترین میدان در نصف جهان/نصب تلویزیون شهری در هسته مرکزی اصفهان

شهردار اصفهان از احداث بزرگترین میدان در منطقه پنج خبر داد و گفت: به زودی به جزئیات طرح این پروژه اشاره خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _ چهارشنبه ۲۱ خردادماه ۹۹_ در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: جلسات عمرانی هر ۱۵ روز یک‌بار چهارشنبه‌ها با حضور مسئولان، مدیران پروژه‌ها و پیمانکاران تشکیل می‌شود که برگزاری این برنامه نتایج خوبی همراه دارد.

وی افزود: در جلسه امروز مباحث متعددی مطرح شد و گزارشی از پروژه پل آفتاب ارائه و مقرر شد طرح‌های مربوط به معماری، زیباسازی و نورپردازی همچنین فضای سبز لوپ‌های احداث شده آن در اولین فرصت انجام شود.

شهردار اصفهان از پیشرفت ۵۹.۴ درصدی پروژه مجموعه پل‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: طرح معماری و المان‌های این پروژه همچنین نصب نمادی از سردار شهید سلیمانی از دیگر مواردی بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوروزی با اشاره به بررسی پروژه‌های منطقه پنج گفت: موضوع مهم جلسه امروز در ارتباط با پروژه‌های منطقه پنج شهرداری بود که در این رابطه موضوعاتی مطرح شد.

احداث پارک ۲۲ هکتاری در منطقه پنج

وی با بیان اینکه امکان احداث پارک ۲۲ هکتاری در منطقه پنج شهرداری بررسی و قرار شد مراحل اداری آن طی شود، افزود: در این منطقه موضوع احداث بزرگترین میدان مطرح است و در آینده به جزئیات طرح این پروژه اشاره خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز در ارتباط با ساماندهی چهارباغ عباسی تصمیمات خوبی گرفته شد، تصریح کرد: برای سنگفرش ادامه چهارباغ عباسی در میدان امام حسین (ع) تا اتصال به خیابان سپه زمانبندی لازم انجام شد.

نوروزی از نصب تلویزیون بزرگ شهری در میدان امام حسین (ع) برای انعکاس اخبار و اطلاعات شهر به عابران پیاده خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه قرار شد برای مکان یابی آن در اولین فرصت بررسی لازم در کمیته مربوطه انجام شود.

وی گفت: قرار شد امشب کمیته‌ای به چهارباغ مراجعه و وضع نور پیاده روی میانی آن را بررسی کنند.

ساماندهی مسیرهای دسترسی به چهارباغ عباسی

شهردار اصفهان با اشاره به ساماندهی مسیرهای دسترسی به چهارباغ عباسی، تصریح کرد: در ارتباط با چند کوچه‌ای که برای دسترسی به چهارباغ دچار مشکل شده بود، تصمیم‌گیری و مقرر شد بودجه مورد نیاز تأمین اعتبار شود.

وی با اشاره به مسیر دوچرخه ایجاد شده در خیابان عباس آباد، گفت: نارضایتی ساکنان و شهروندان در ارتباط با ایجاد این مسیر  باید مورد بررسی، نظر سنجی و تحلیل علمی درست قرار گیرد و به نتایج حاصل از بررسی‌ها عمل شود.

کد خبر 428034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.