اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان به فضای سبز کوشک

شهردار شهر کوشک با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای فضای سبز شهر کوشک در بودجه امسال ۱۵۰ میلیون تومان است، گفت: این بودجه بیشتر صرف ساماندهی پارک و بلوار امام خمینی (ره)، حد فاصل سه راه ابوذر تا میدان شهدا می‌شود.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دو دستگاه اتوبوس در مسیرهای کوشک به خمینی‌شهر و کوشک به اصفهان مستقر است و شهرداری ماهیانه یارانه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به واحد اتوبوسرانی شهرداری خمینی‌شهر پرداخت می‌کند تا شهروندان برای جابجایی از این دو اتوبوس استفاده کنند.

وی افزود: هرچند تعداد مسافر به دلیل شیوع کرونا نسبت به قبل کمتر شده است، اما شهرداری کوشک همواره متعهد به ارائه بهترین خدمات در حوزه حمل و نقل بوده است.

شهردار کوشک خاطرنشان کرد: امسال نیز قرارداد حمل و نقل شهر کوشک با بخش خصوصی منعقد شده و سرویس‌دهی به طور کامل انجام می‌شود، همچنین در سال جاری یک دستگاه مینی‌بوس برای تردد در مسیر کوشک به خمینی‌شهر اضافه شده است تا مردم دغدغه‌ای برای سفر به مرکز شهرستان نداشته باشند.

قربانی رنانی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای فضای سبز شهر کوشک در بودجه امسال ۱۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: این بودجه بیشتر صرف ساماندهی پارک و بلوار امام خمینی (ره)، حد فاصل سه راه ابوذر تا میدان شهدا می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته فاز سوم این طرح از ورودی بلوار امام خمینی (ره) تا سه راه ابوذر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شد و امسال نیز ۱۵۰ میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

شهردار شهر کوشک تاکید کرد: چنانچه نیاز باشد میزان بودجه افزایش پیدا کند، مصوبه شورای اسلامی شهر را به بودجه شهر کوشک الحاق می‌کنیم.

کد خبر 428017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.