دلخوشی بیهوده پرسپولیس به رابطه خوب فنایی با نیازمند

چهارصد و هفتاد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دل خوشی بیهوده پرسپولیس به رابطه خوب فنایی و نیازمند" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به جدا شدن بیرانوند و گزینه‌های احتمالی جایگزینی وی در پرسپولیس دارد. یکی از گزینه‌ها جایگزینی بیرانوند، پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان است. پرسپولیسی‌ها در این راه به رابطه نزدیک داوود فنایی و پیام نیازمند چشم دوخته‌اند اما موضوع از دست نیازمند و علایقش خارج است. شاید سرخ‌ها باید با اعمال واقع گرایی بیشتر، خیلی زود به دنبال یک گلر مطمئن شماره دو برای نیمکت شان باشند و شماره یک را به رادوشویچ بسپارند.

" حالا حسن؟! " تیتر دیگری از این رسانه است و اختصاص به شایعات و گمانه زنی‌های حول محور نیمکت ذوب آهن دارد. پس از بازنگشتن رادولوویچ، مدیران ذوب آهن به سراغ دیگر گزینه‌های خود برای نشستن روی نیمکت تیم فوتبال خود رفتند. یکی از این گزینه‌ها محرم نویدکیا است که برای بار دوم پاسخ منفی‌اش را به ذوبی‌ها اعلام کرد. حالا به گوش می‌رسد که مدیریت باشگاه ذوب آهن قصد دارد کار را تا پایان لیگ به حسن استکی، مربی این تیم بسپارد.

"فیفا بهانه‌های کرونایی را قبول ندارد" عنوان پایانی این رسانه است و به صحبت‌های مجتبی طباطبایی اشاره دارد. رادوولویچ که پس از تعطیلی لیگ ایران راهی کشورش شد، قصد بازگشت ندارد و این موضوع را با صراحت در مصاحبه با رسانه‌ها بیان کرده اما طباطبایی مدیرعامل کانون ورزشی حقوقدانان ایران تأکید دارد چنین امری از نظر فیفا قابل‌قبول نیست و میودراگ رادوولویچ باید تابع قراردادش با باشگاه اصفهانی باشد.

برای مشاهده صفحه‌های روزنامه فوتبال اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 427977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.