هافبک لیورپول قرارداد کوتاه مدتی با این تیم امضا کرد

آدام لالانا بازیکن سابق لیورپول با تیمش قرارداد کوتاه مدتی امضا کرد و تا پایان فصل جاری در این تیم ماندنی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، قرارداد هافبک سی و دو ساله لیورپول یعنی آدام لالانا در پایان ماه جاری به پایان می‌رسید و باشگاه لیورپول که به او نیاز داشت، قرارداد کوتاه مدتی را تا پایان فصل جاری با این بازیکن امضا کرد.

هرچند باشگاه لسترسیتی نیز پیش از این برای امضای قرارداد با لالانا وارد صحبت شده بود، اما به دلیل تعویق مسابقات فوتبال پس از شیوع کرونا، باشگاه لیورپول قراردادی را با این بازیکن امضا کرد تا وی تا پایان این فصل در بندر لیورپول بماند.

لالانا در گفتوگو با وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول با ابراز خرسندی از حضور در لیورپول تا پایان این فصل گفت: حضور در این باشگاه و پایان رساندن این فصل برای من اتفاق خوشایندی است و افتخار می‌کنم که می‌توانم برای سال خاطره‌انگیز ۲۰۲۰ در لیورپول بمانم.

هافبک انگلیسی لیورپول افزود: در حال حاضر تمرکز ما بر روی ادامه مسابقات است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. درست است که روزهای خوبی را در این باشگاه سپری کرده‌ام اما باید همگی تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً روزهای خوبی را در باشگاه لیورپول سپری کرده‌ام. مزیت امضا کردن این قرارداد کوتاه مدت این است که حالا می‌توانم تا پایان فصل در لیورپول بمانم و با هواداران خداحافظی کنم، هوادارانی که بسیار برای من ارزشمند هستند.

کد خبر 427937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.