رئیس پارلمان کوبا بر دوستی و همبستگی با مجلس ایران تاکید کرد

رئیس مجلس کوبا در پیامی با تبریک انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که پیوندهای دوستی و همبستگی میان مجالس دو کشور و روابط میان دو ملت و دولت تحکیم شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، استبان لازو هرناندز روز سه‌شنبه با صدور این پیام خطاب به قالیباف اظهار کرد: افتخار دارم از جانب خود و نمایندگان مجمع ملی قدرت مردمی (پارلمان کوبا) انتخاب جنابعالی به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نمایم.

وی تصریح کرد: با اغتنام از فرصت، آمادگی و تمایل کامل جهت تقویت هرچه بیشتر پیوندهای دوستی و همبستگی میان دو مجلس و در نتیجه آن مساعدت در تحکیم هر چه بیشتر روابط دو ملت و دولت را اعلام می‌کنم.

رئیس مجمع ملی قدرت مردمی کوبا افزود: عالی‌جناب، متعاقب اپیدمی عالم گیر که امروزه بشریت را تحت تأثیر قرار داده بر پشتیبانی و همبستگی خود با ملت، مجلس و دولت ایران در مقابله با شیوع بیماری خطرناک کووید ۱۹ تاکید می‌کنم.

هرناندز خاطرنشان کرد: همچنین مخالفت قاطع خود با تحریم‌های دولت ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر اعلام می‌نمایم. امروزه با توجه به شرایط فعلی که در آن دولت‌ها باید با آثار اندوه‌بار شیوع کووید ۱۹ مقابله کنند، تحمیل اقدامات تحریمی یک جانبه، بیش از هر زمانی جنایت‌کارانه و غیرقابل توجیه است.

وی یادآور شد: فرصت را برای آرزوی موفقیت در ایفای مسئولیت جدید شما در رأس مجلس شورای اسلامی و نیز برای ابراز احترامات فائقه مغتنم می‌شمارم.

کد خبر 427905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.