در فوتبال و ۳ رشته دیگر باید قهرمان آسیا شویم

چهارصد و هفتاد و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مقصر این اوضاع خودمان هستیم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر ولادیمیر کومان هافبک سپاهان دارد. کومان گفت: با اینکه مدتی قبل بخت اول قهرمانی و در صدر جدول بودیم، اما حالا از صدر جدول فاصله گرفتیم و کار برای سپاهان سخت شده است.

وی افزود: هنوز نا امید نیستم و شانس قهرمانی داریم و برای بازگشت به صدر جدول تلاش خواهیم کرد. کومان در خصوص علت عقب افتادن سپاهان از کورس قهرمانی، اظهار کرده: فکر می‌کنم شرایط کنونی را خودمان برای خودمان ایجاد کردیم و مقصر این اوضاع خودمان هستیم.

"در فوتبال و این ۳ رشته باید قهرمان آسیا شویم" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به مصاحبه منوچهر نیکفر دارد. نیکفر گفته است: رسالت باشگاه سپاهان توسعه ورزش می‌باشد و اگر دیگر باشگاه‌های اصفهانی در فلان رشته ورود کنند، ما در آن رشته ورزشی فعالیت نخواهیم داشت؛ چراکه ما رقابت استانی نداریم. باشگاه سپاهان هر رشته ورزشی را از پایه حمایت می‌کند تا به تیم‌های بزرگسال کمک بسزایی شود. سرپرست سپاهان افزوده: این باشگاه در رشته‌های هندبال، فوتبال، والیبال و دوچرخه سواری تیم داری می‌کند و برای این رشته‌ها برنامه سه ساله‌ای داریم تا به قهرمانی آسیا دست یابیم.

"مصاحبه بی مصاحبه" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به شایعات مطرح شده پیرامون باشگاه ذوب آهن دارد. از باشگاه ذوب آهن خبر رسیده است که اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تا اطلاع ثانوی حق انجام مصاحبه ندارند. پیگیری‌های خبرنگاران نشان می‌دهد تمامی اعضای تیم فوتبال و مدیران باشگاه ذوب‌آهن ممنوع‌المصاحبه شده‌اند و تا اطلاع ثانوی حق اظهارنظر ندارند.

برای مشاهده صفحه‌های روزنامه فوتبال اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 427896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.