رئیس مجلس ونزوئلا از ارسال محموله‌های سوخت به ونزوئلا قدردانی کرد

رئیس مجلس ونزوئلا در پیامی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از حمایت ایران در ارسال محموله‌های بنزین و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سوخت به ونزوئلا قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، «دیوسدادو کابیو» روز سه‌شنبه با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را در برهه حساس و مهم مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و ترور رهبرانی همچون شهید سردار سلیمانی، تبریک گفت و از حمایت ایران در ارسال محموله‌های بنزین و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سوخت به ونزوئلا قدردانی کرده، تحکیم پیوند مجلس شورای اسلامی ایران و مجلس ونزوئلا را خواستار شد.

در پیام رئیس مجلس ملی مؤسسان ونزوئلا خطاب به قالیباف آمده است: بدین وسیله مفتخرم بهترین و صمیمانه‌ترین مراتب تبریکات خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به منصب عالی ریاست مجلس شورای اسلامی ایران در این برهه حساس خدمت شما تقدیم کنم.

رئیس مجلس ونزوئلا افزود: اطمینان کامل دارم که جنابعالی در دوره ریاست در مجلس شورای اسلامی تلاش دوچندانی در دفاع از حاکمیت کشورتان که مورد حملات ظالمانه امپریالیسم آمریکایی و هم‌پیمانانش در منطقه قرار دارد و همچنین در جهت توسعه مردم سالاری در ایران خواهید کرد.

کابیو تصریح کرد: انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در برهه حساس مبارزه با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا، تهدید به جنگ‌افروزی دولت ترامپ و ترور رهبرانی همچون سردار شهید سلیمانی، صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به جنابعالی اطمینان‌خاطر می‌دهم که در این مبارزه همواره از همبستگی و حمایت کامل انقلاب بولیواری و ملت ما برخوردار خواهید بود.

رئیس مجلس ونزوئلا یادآور شد: همچنین از این فرصت بهره گرفته و مراتب قدردانی خود را به خاطر حمایت جنابعالی از مبارزات ما علیه تعرضات امپریالیسم آمریکا و به ویژه حمایت در خصوص ارسال محموله‌های بنزین و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سوخت ابراز می‌دارم.

کابیو ادامه داد: این حمایت، نظام استکباری آمریکا را به چالش کشید و یک بار دیگر نشان داد که هیأت حاکمه و ملت ایران در دفاع از اصول و حمایت از برادران ونزوئلایی خود شجاعانه عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما علاقه داریم که روابط بین ملت‌ها و مجالس دو کشور همچنان توسعه و گسترش یافته و شاهد افزایش هرچه بیشتر همکاری‌ها در تمامی سطوح باشیم. به زودی شخصاً برای تشکر و قدردانی به خاطر حمایت‌ها و همچنین تقویت و تحکیم پیوندهای مجلس شورای اسلامی ایران و مجلس ملی مؤسسان ونزوئلا به کشور جنابعالی سفر خواهم کرد. فرصت را مغتنم شمرده احترامات فائقه خود را خدمت حضرتعالی و جمهوری اسلامی ایران تجدید می‌نمایم.

کد خبر 427869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.