شرایط بازگشایی پردیس‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان مشخص شد

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شرایط بازگشایی دانشگاه و حضور دانشجویان در پردیس‌ها و مراکزآموزشی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پرویز انصاری راد با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در ترم جاری، اظهار کرد: فراهم آوردن زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها از تاریخ ۱۷ خرداد پیرو مباحث به عمل آمده و با توجه به لزوم حفظ سلامت دانشجومعلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان نکات لازم الاجرا درباره بازگشایی پردیس‌ها و مراکز آموزشی در بخشنامه‌ای به استان‌ها ارسال شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا، افزود: با توجه به شرایط خاص هر استان، مدیران استان در خصوص بازگشایی و حضور دانشجویان در پردیس‌ها و مراکز آموزشی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و کمیسیون دانشجویی استانداری هر استان است که تصمیم‌گیری در این خصوص به ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مدیریت استان تفویض می‌شود.

وی تصریح کرد: «اولویت ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا بر انجام فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی است. پیشنهاد ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دانشگاه بر عدم بازگشایی سراهای دانشجویی است.

معاون دانشجویی دانشگاه، اظهار کرد: در موارد نیاز و اضطرار برای حضور دانشجو در پردیس / مرکز محل تحصیل و اسکان در سرای دانشجویی، پذیرش دانشجو به صورت حداقلی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: در هر ۲۴ ساعت، تمام فضاهای مورد استفاده دانشجویان (کلاس‌ها، خوابگاه، سلف سرویس، نمازخانه، سالن مطالعه) حداقل دو بار ضدعفونی و به دانشجویان تذکر داده شود اقلام بهداشتی، لوازم التحریر با خود همراه داشته باشند و دانشجویان هر صبح تب‌سنجی شوند.

کد خبر 427852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.