افتتاح بازارچه‌های دست‌آفرین در شهر همدان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: بازارچه‌های دست‌آفرین شهرداری همدان خوشه میناکاری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، روح‌الله وجدی‌هویدا با اشاره به افتتاحیه بازارچه‌های دست‌آفرین شهرداری همدان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه بازارچه‌های دست‌آفرین شهرداری همدان خوشه میناکاری چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای کسب و کار ولایت همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۸۰ کارگاه میناکاری از شهر همدان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به عرضه این محصولات گفت: هفته آینده محصولات این کارگاه‌ها در بازارچه‌ای در پیاده‌راه بوعلی همدان برای شهروندان عرضه خواهد شد.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا سایر محصولات صنایع دستی را نیز در فرهنگسرای کسب و کار به صورت نمایشگاهی برای رونق این صنایع عرضه کنیم.

وی با اشاره به فرهنگسرای کسب و کار ولایت عنوان کرد: فرهنگسرای کسب و کار ولایت برای نخستین بار در کشور در همدان پیرو شعار سال رهبر انقلاب در زمینه تولید ملی ایجاد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در فرهنگسرای ولایت کارگاه‌های تخصصی مهارت آموزی از جمله نوآفرین‌ها، کلینیک کسب و کار، تسهیل‌گری حوزه اشتغال با مشارکت آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وجدی‌هویدا با بیان اینکه ایجاد خوشه‌های اشتغال در فرهنگسرای کسب و کار موضوع مهمی است، گفت: به دنبال این هستیم صفر تا صد مهارت آموزی را در اختیار کسانی که دنبال کسب و کار هستند قرار دهیم تا بتوانیم با اتصال این فرهنگسرا به شورای اجتماعی محلات خانواده‌های بی بضاعت، بد سرپرست و بی سرپرست را توانمند کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ شورای اجتماعی محلات در همدان فعال شده که تا پایان شهریور به ۶۸ محله خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم ارتباط خوبی میان شوراهای اجتماعی محلات و فرهنگسرای کسب و کار ولایت ایجاد کنیم.

کد خبر 427837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.