الیاس محسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موج جدید تبلیغات در خصوص هشدار وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و لزوم جدی گرفتن این بیماری را در سازههای تبلیغاتی انجام دادیم.
وی با قدردانی از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازههای تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: امیدوارم با توجه به حساسیت موضوع با همکاری بخش خصوصی در سطح شهر اقدامات خوبی بکنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در این مدت کلیپهایی توسط سازمان تهیه و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی کردیم شهروندان نسبت به موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت از ظرفیت فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم و سعی در آگاه سازی شهروندان داشتیم.
محسنی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ مرحله تبلیغات محیطی و پویشهای فرهنگی و بهداشتی در سطح شهر انجام شده است که شامل موضوعات «قدردان باشیم، برای زندگیت دست بشور، بهار را به خانههایتان میآوریم، الان وقت خونه موندنه (دید و بازدید نوروز)، سیزده به در، کرونا از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است، تَوا نَگِری؟ جدی بِگه، زمان ماندگاری ویروس روی سطوح مختلف، آلودهترین نقاط و وضعیت قرمز» بوده است.
نظر شما