عزم جدی شهرداری مشهد برای ساماندهی کارگران ساختمانی

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: باید به مدیریت شهری مشهد بابت الگوی فوق‌العاده عالی که برای ساماندهی کارگران در کشور ایجاد کرده‌اند دست مریزاد گفت و امیدواریم سایر کلانشهر ها همانند مشهد عزم جدی در انجام این کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر شوکت در حاشیه بازدید از جایگاه ساماندهی کارگران ساختمانی شهر مشهد که جهت تبادل اطلاعات طرح ساماندهی کارگران موقت ساختمانی شهر مشهد انجام شد، اظهار کرد: روزانه تعداد زیادی از کارگران در ۲۵ نقطه سطح شهر مشهد بر سر تقاطع‌ها و میادین تجمع می‌کردند که مشکلات زیادی به وجود آورده بود اما شهرداری مشهد عزم جدی برای ساماندهی کارگران ساختمانی دارد و تجربه موفقی نیز در این زمینه کسب کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در پنج نقطه از سطح شهر جایگاه ساماندهی کارگران ساختمانی ایجاد شده که امکانات خیلی خوب و وسیعی در اختیار کارگران قرار گرفته است.

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور با بیان اینکه شهرداری مشهد در یک اقدام بسیار خوب، کارگرانی که از ساعت ۱۰ صبح به بعد در ایستگاه‌های ساماندهی کارگران حضور می‌یابند در پروژه‌های شهری به‌کارگیری می‌کند، تصریح کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در امر تامین نیروی پروژه‌های عمرانی خود از توان و ظرفیت این جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دسترسی آسان کارفرما به نیروی مطمئن و شناسنامه دار، حفظ کرامت و شأن کارگران ساختمانی، کاهش ترافیک و افزایش زیبایی سیمای شهری از جمله مزایای ایجاد جایگاه‌های ساماندهی کارگران ساختمانی می‌باشد.

شوکت افزود: باید به مدیریت شهری مشهد بابت الگوی فوق‌العاده عالی که برای ساماندهی کارگران در کشور ایجاد کرده‌اند دست مریزاد گفت و امیدواریم سایر کلانشهرها همانند مشهد عزم جدی در انجام این کار داشته باشند.

کد خبر 427825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.