مقایسه فردوسی پور و میثاقی توسط تاج + فیلم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران روی آنتن زنده شبکه سه مقابل چشمان محمد حسین میثاقی، حمایت جالبی از عادل فردوسی پور داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چند وقت اخیر موضوع قراداد سنگین و غرامت مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران بحث اصلی رسانه‌های ورزشی کشورمان است.

همه دوست دارند بدانند چه اتفاقی و چه کسی باعث شده که این قرارداد عجیب با مربی بلژیکی بسته شود که فوتبال ما را به طور واضح در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

در همین حال شب گذشته دوشنبه _ ۱۹ خرداد ماه _ مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران با حضور در استودیوی برنامه فوتبال برتر، مقابل محمد حسین میثاقی قرار گرفت تا به سوالات او پاسخ دهد و پرونده ویلموتس را بررسی کند.

در حین برنامه، مهدی تاج از حرف‌های محمد حسین میثاقی به شدت ناراحت می‌شود و با حمایت جالب از عادل فردوسی پور و خطاب به این مجری اینگونه، می‌گوید: " آقای میثاقی، آن کسی که این کارها را انجام می‌داد و به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کرد، هم مطلع بود، هم اطلاعات داشت، هم وابستگی نداشت، هم اگر از توی گوشی ۲۰۰ نفر به او دستور می‌دادند گوش نمی‌کرد."

تاج در ادامه ادامه داد: "آقای میثاقی شما نمی‌توانید آن اعتبار را کسب کنید. من قبلاً در آن برنامه بودم و او می‌نشست روی این صندلی و قشنگ کارش را انجام می‌داد، اگر ۲۰۰ نفر از توی گوشی به او دستور می‌دادند گوش نمی‌کرد. "

در ادامه محمد حسین میثاقی که از حرف‌های مهدی تاج علیه او و فوتبال برتر بشدت ناراحت به نظر می‌رسید برای دفاع از خود و برنامه فوتبال برتر، گفت: "آقای تاج، مشکل شما این است که چندین سال یک سپر رسانه‌ای قوی داشتید که هیچ انتقادی از فدراسیون نشود، هیچ نکته‌ای مطرح نشود و فدراسیون به این رویه عادت کرده بود. "

در ادامه بازهم مهدی تاج پاسخ میثاقی را می‌دهد و می‌گوید: "آقای میثاقی اگر منظور شما از سپر رسانه‌ای قوی، شخص عادل فردوسی‌پور است باید بگویم شما اشتباه می‌کنید. عادل همیشه بیشترین انتقادها و بیشترین حمله‌ها را به من انجام داد. خیلی هم محکم این کار انجام می‌داد، اما انتقادهای او منصفانه بود و از گوشی به حرف بقیه گوش نمی‌کرد. عادل بسیار صادقانه ایرادات را به ما گوشزد می‌کرد. "

کد خبر 427808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بهراد IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 6
    سلام به همه. نباید مطالب رو با هم قاطی کرد. بعضی از دوستان فکر می‌کنند که در مثلث میثاقی، تاج، فردوسی‌پور حتماً باید یکی رو انتخاب کنیم و براش سینه چاک بدیم. بهتره به دور از تعصب، ضعف‌های این سه نفر بررسی بشه. برنامه نود ۲۰ سال در مورد حق پخش سکوت کرد موضع خودش رو به طور واضح مشخص نکرد. هر موقع کسی خواست از تلویزیون انتقاد کنه فردوسی‌پور صداش رو خفه کرد. حالا بعضی عزیزان فردوسی‌پورو تبدیلش کردند به نماد آزادگی. کارنامه ضعیف تاج و میثاقی هم برای همه مشخصه.