سخنگوی وزارت بهداشت منصوب شد

سیما سادات لاری با حکم سعید نمکی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر بهداشت، روز سه شنبه در حکمی، سیما سادات لاری را با حفظ سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

سعید نمکی در حکم انتصاب سخنگوی جدید وزارت بهداشت نوشت: با توجه به سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می‌شود. امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه‌های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

وزیر بهداشت افزود: از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبر رسانی بیماری کرونا را به عهده داشته‌اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.

کد خبر 427802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.