روزنامه‌های ورزشی ۲۰ خرداد ماه؛ استراماچونی در مسیر عربستان

در حالی که محمد انصاری سال آخر قرارداد خود در پرسپولیس را طی می‌کند و شش ماه از میادین دور خواهد بود، سرمربی سرخ‌ها خواستار تمدید باشگاه با این بازیکن شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۲۰ خرداد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان " مثل بعضی‌ها دنبال قهرمانی بیرون از مستطیل سبز نیستم " به آخرین اظهارات کاپیتان اول سرخپوشان پرداخت، کسی که مدعی است پرسپولیس خود را قهرمان از پیش تعیین شده لیگ نمی‌داند.

"گل" با عنوان" پیشنهاد سازش ۳۵۰ هزار یورویی استقلالی‌ها به مرد ایتالیایی " به آخرین روند مذاکرات استقلال و آندره آ استراماچونی پرداخت، این در حالی است که مرد ایتالیایی خواستار غرامت ۱٫۸ میلیون دلاری شده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "یحیی خواستار حفظ انصاری شد مدیران باشگاه تردید دارند " نوشت: " انصاری به‌واسطه بازی‌های درخشانی که انجام داد علاوه‌بر اینکه موفق شد چشم کی‌روش را به خودش خیره کند، توانست از یک تیم خوب چینی هم پیشنهاد قابل توجهی دریافت کند و تا آستانه لژیونری هم پیش برود، اما درنهایت قید پیشنهاد خارجی‌اش را زد و با توصیه برانکو تصمیم گرفت تا کارش را در سرزمین سرخ‌ها ادامه دهد و در ادامه هم به‌دلیل بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی پای تیمش و هواداران ایستاد.
بعد از اینکه این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب شد، بسیاری از فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال با او ابراز همدردی کرده و با انتشار عکس و جملاتی در فضای مجازی برای بازگشت مجدد او به مستطیل سبز به او روحیه دادند. در این بین همبازیان او در پرسپولیس که می‌دانستند او سال آخر قراردادش را با پرسپولیس سپری می‌کند و در پایان فصل او دیگر عضو پرسپولیس نیست، برای اینکه در این شرایط هوای همبازی خود را داشته باشند در تماس‌هایی با برخی مسئولان باشگاه از آنها خواستند که با توجه به این اتفاق و تعصب انصاری به پیراهن سرخ، همین حالا با شماره ۱۵ تیم‌شان تمدید قرارداد شود تا او بتواند با آسودگی خاطر و روحیه‌ای بالاتر به میادین بازگردد.

در این بین یحیی گل‌محمدی هم به مدیران باشگاه تاکید کرده که برای حفظ انصاری چاره‌ای بیندیشند و با عقد قراردادی جدید با او پاسخ درخور شأنی به زحمات چند ساله این مدافع چپ در پرسپولیس بدهند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی سرخ‌ها در گفت‌وگویی با انصاری به او آرامش خاطر داده که قطعاً فصل بعد هم پرسپولیسی است تا به‌نوعی فشار را از روی دوش این بازیکن بردارد."

"خراسان ورزشی" با عنوان "استقلال ترک عادت نکرد" به استارت مصدومیت‌های سریالی آبی‌ها پرداخت، این روزنامه در دیگر عنوان خود از قرارداد ۷۲ میلیاردی بیرانوند با آنتورپ خبرداد،

"ایران ورزشی" با عنوان"کادوی ۵۵۰ هزار یورویی به استقلال" به توافق استراماچونی با النصر عربستان پرداخت، توافقی که اگر منجر به سرمربی او در عربستان شود ۵۵۰ هزار یورو از غرامت استقلالی‌ها کسر خواهد شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"روزهای سخت مان گذشت" به آخرین اظهارات محمد حسین کنعانی زادگان پرداخت، مدافع باتجربه و میانی سرخ‌ها که مدعی است پرسپولیس بدون توجه به لغزش رقبا به سوی قهرمانی حرکت کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "فاصله زیاد با صدر جدول؟ تقصیر خودمان است، باید جبران کنیم" به اظهارات ولادیمیر کومان هافبک میانی سپاهان پرداخت، بازیکنی که مدعی است سپاهان هنوز فرصت جبران فاصله با صدر جدول را دارد.

کد خبر 427775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.