فاصله‌گذاری در پرواز بوشهر_تهران رعایت نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در پروازهای هواپیمایی بوشهر_تهران فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، ابوذر دهدار در نشست اعضای شورای شهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: در مدیریت شهری همزمان با شیوع این ویروس اقدامات خود را آغاز کردیم که ضد عفونی سطح شهر، اماکن عمومی، تجاری، اداره‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، تمدید جایزه خوش حسابی و بخشودگی دو ماه اجاره اماکن تجاری و تفریحی که مالکیت آن‌ها به عهده شهرداری است و به دلیل کرونا تعطیل شده بود، موافقت با عقب افتادگی چک‌های سررسید شده و اختصاص فضاهای تبلیغاتی شهر برای ارائه پیام‌های آموزشی مبارزه با ویروس کرونا و تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی در همین راستا از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری بوشهر در مبارزه با کرونا خوب عمل کرد، افزود: به ناگاه جهش عجیبی در ابتلاء به کرونا داشتیم که به نظر من احساس مسئولیت شهروندان در رعایت پروتکل‌ها کم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه در پروازهای هواپیمایی از بوشهر به تهران فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود اضافه کرد: چه الزامی دارد در امتحانات، دانش آموزان حضور فیزیکی داشته باشند یا در حالی که ادارات ما با توجه به شرایط موجود ظرفیت دورکاری داشتند چرا دور کاری کارکنان برداشته شد؟

وی تصریح کرد: لازم است پایگاه مردمی مراجعه برای تشخیص ویروس کرونا در درمانگاه نبی اکرم باغ زهرا هرچه سریع‌تر جابجا شده تا مردم دچار نگرانی نشوند.

دهدار اضافه کرد: در جهت حمایت از کادر درمانی آمادگی داریم از ظرفیت‌های قانونی که اجازه می‌دهد در عرصه خدمات شهری و عوارض‌ها، معافیت‌هایی برای کادر درمانی اعمال کنیم.

کد خبر 427757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.