کشف گز و پولکی‌های تریاکی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از کشف ۸ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در بسته‌های گز و پولکی جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری و توزیع مواد مخدر ازنوع تریاک در یک منزل مسکونی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر افزود: پس از هماهنگی‌های بعمل آمده از منزل مورد نظر بازرسی شد که ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در بسته‌های پلمب شده گز و پولکی جاساز شده بود کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بساطی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 427746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مجید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    5 5
    الان بیشتر کسانی که فشار خون دا رن از مواد مخدر سنتی استفاده می‌کنند بعضی از موارد حتی دکتر هم برای این افراد تجویز میکنه چرا فقط فکر اساسی نمی کنید حدعقل افراد مسن یا فشار خونی بتوانند به این مواد دست رسی داشته باشند بخاطر قاچاق بودن مواد سنتی هزاران مواد دیگر شکل گرفته واقعا بعضی از اینها خطرات جبران ناپذیری برای خانواده دارد
  • ابوالفضل IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    ای بابا این بنده خداها آخرین نفراتی هستند مواد به دستشون میرسه که توزیع کنند،اون مافیای مواد را ریشه کن کنید
  • ابوالفضل IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    به ریشه بزنید نه به شاخ وبرگ