دستبند جدید اوپو چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت اوپو اخیرا دستبندی با صفحه نمایش ۱.۱ اینچی AMOLED، در سه مدل معمولی، فشن و EVA معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپو یک شرکت چینی است که همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر علاوه بر تولید موبایل، شروع به تولید محصولات دیگری نیز کرده است. این شرکت به تازگی دستبندی به نام "اوپو بند" (Oppo Band) را در سه مدل معمولی، فشن و مدل محدود EVA معرفی کرده است. صفحه نمایش ۱.۱ اینچی این دستبند با پنل AMOLED درون یک بدنه بیضی شکل قرار گرفته است.

از قابلیت‌های این دستبند می‌توان به نظارت بر ساعات خواب، فعالیت‌های بدنی، پشتیبانی از NFC و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار پنج اتمسفر اشاره کرد. علاوه بر این اوپو بند قادر است سطح اکسیژن خون را به مدت ۴۸۰ دقیقه نظارت کند؛ دستبند جدید در این بازه زمانی می‌تواند ۲۸ هزار و ۸۰۰ بار سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه بگیرد.

انرژی مورد نیاز این دستبند با استفاده از یک باتری ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول با یک بار شارژ تا ۱۴ ساعت دوام می‌آورد و مدت زمان شارژ کامل آن نیز یک ساعت و نیم است.

قرار است مدل استاندارد این دستبند با قیمت ۲۸ دلار، در دو رنگ مشکی و بنفش و با بدنه پلاستیکی وارد بازار شود. مدل فشن این دستبند دارای بدنه فلزی بوده و با قیمت ۳۵ دلار عرضه می‌شود. در این نسخه اوپو بند از پوشش طلای ۲۴ عیار استفاده شده است. مدل EVA این دستبند که به شکل محدود وارد بازار می‌شود با قیمت ۴۲ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 427723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.