شهریه کلاس‌های فوق برنامه عودت داده می‌شود

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان اصفهان از بازگشت مبالغ کلاس‌های فوق برنامه غیر درسی به خانواده‌ها خبرداد.

وحید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نحوه بازگشت کلاس‌های فوق برنامه اظهار کرد: بخشنامه عودت مبالغ اضافی از شهریه ۱۷ اردیبهشت‌ماه به مدارس ارسال شده که طی این بخشنامه شهریه‌ای که در قبال کلاس‌های غیردرسی که با شیوع کرونا لغو شده و از اولیا مبلغ آن اخذ شده است با تصمیم گیری در جلسه اولیا مربیان مدارس عودت داده خواهد شد.

وی افزود: مبالغ برگشتی منوط به کلاس‌های فوق برنامه غیر درسی مثل ارودها و کلاس‌های متفرقه است که به تصویب اولیا مربیان برسد و هیچ بخشی از شهریه مصوب بازگشت نخواهد داشت.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص وضعیت ثبت نام سال آینده مدارس غیر دولتی ادامه داد: بخشنامه ثبت نام سال آینده مدارس آمده است و مدارس غیر انتفاعی بر همین اساس از آغاز سال اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند و مدارس دولتی نیز از تیرماه ثبت نام را آغاز می‌کنند.

محمودی با بیان اینکه میزان افزایش شهریه مدارس غیر انتفاعی تعیین نشده است، تصریح کرد: عدم اخذ شهریه در هنگام ثبت نام منوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیر انتفاعی اخذ مبلغ پیش شهریه در هنگام ثبت نام مانعی ندارد

کد خبر 427684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.