طرح ۱۱۸۶ فقره پرونده حقوقی شهرداری در دیوان عدالت اداری

مدیرکل حقوقی شهرداری تبریز گفت: در سال ۹۸ یک هزار و ۱۸۶ فقره پرونده حقوقی شهرداری در دیوان عدالت مطرح شده است که بخشی از آن مربوط به تظلم خواهی افراد در دیوان است.

به گزارش ایمنا، مسعود هاشم‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل حقوقی شهرداری تبریز اظهار کرد: کمیسیون‌های فعالی در اداره کل حقوقی شهرداری تبریز داریم که یکی از آنها کمسیون حقوقی متشکل از قضات بازنشسته طرف قرارداد با شهرداری است.

وی ادامه داد: پرونده‌های حقوقی شهرداری تبریز در آن کمسیون مطرح و نحوه دادخواست یا شکایت در آنجا تصمیم گیری می‌شود که در سال قبل ۱۶۴ فقره پرونده در این کمسیون مطرح شد.

مدیرکل حقوقی شهرداری تبریز از فعالیت مستمر کمسیون رفع اختلاف خبرداد و خاطرنشان کرد: کمسیون رفع اختلاف اداره حقوقی شهرداری تبریز، کمسیون دیگری است که قبل از ارجاع پرونده‌ها به دادگاه، به این کمسیون ارجاع داده می‌شود که شاید منتج به نتیجه شود و از طرح دعوی در محاکم قضائی پیشگیری شود.

وی بخش استعلامات اداره کل حقوقی را نیز در سال ۹۸ فعال دانست و یادآور شد: در سال قبل ۸۱۴ مورد استعلام حقوقی از بخش استعلامات این اداره شده است که در مورد محاکم قضائی و آرای آنها و دیگر موارد استعلام لازم صورت می‌گیرد.

هاشم‌پور از فعالیت کارگروه عقد قرارداد و دیگر کارگروه‌ها نیز در اداره کل حقوقی شهرداری تبریز خبر داد.

کد خبر 427677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.