احتمال قطع سهمیه بنزین وانت‌بارهای گرگان!

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: کلیه خودروهای بار درون شهری جهت بهره مندی از سهمیه سوخت باید در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند تا سهمیه به آنها اختصاص یابد.

به گزارش ایمنا، مهدی کمال غریبی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده در هیئت وزیران مبنی بر تخصیص اعتبار سوخت به ناوگان بار شهری، تمامی مالکان خودروهای بار درون شهری در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه www.utcms.ir اقدام کنند، زیرا در صورت دریافت نکردن پروانه فعالیت و اشتغال، سهمیه سوخت آنها قطع می‌شود.

وی ادامه داد: در ابلاغ وزارت کشور که در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه سال جاری به این شهرداری ابلاغ شد، در راستایی تکمیل طرح ملی و یکپارچه ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری کلیه مالکان و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار بنزین سوز (وانت بار) فعال در کشور مکلفند در سامانه مدیریت حمل و نقل عمومی ثبت نام کنند و از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کنند.

کمال‌غریبی افزود: مالکان و رانندگان علاوه بر ثبت نام در سایت مذکور، باید به سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان واقع در بلوار غدیر، روبروی دانشگاه گلستان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده و فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند، در غیر این صورت با کاهش سهمیه سوخت مواجه شده و نهایتاً سهمیه سوخت آنها قطع خواهد شد.

وی یادآور شد: این روند ثبت نام و دریافت پروانه شامل وانت تلفنی، وانت بار و تمامی فعالان در قالب شرکت‌های حقیقی و حقوقی است.

کد خبر 427633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.