راه‌اندازی پلیس متروی اصفهان دنبال می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد پلیس متروی اصفهان با همراهی بخش اطلاعاتی و امنیتی پلیس دنبال شده و مدیریت شهری نیز آمادگی دارد که در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای شهر با فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: شورای شهر ارتباط نزدیکی با نیروی انتظامی دارد و در این جلسه بر تداوم خدمات متقابل و تعامل میان نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان تاکید شد.

وی به ماده ۱۰۸ قانون توسعه ششم مبنی بر اینکه باید سامانه‌ها و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در اختیار پلیس قرار گیرد اشاره کرد و افزود: یکی از موارد مطرح شده در این دیدار، اجرای ماده ۱۰۸ بود کهنیاز به همراهی مدیریت شهری و پلیس راهور دارد؛ بودجه ۲۰ میلیارد تومانی توسط شهرداری اصفهان برای این امر تأمین می‌شود و در مقابل نیز پلیس راهور خدماتی را به مدیریت شهری ارائه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پیشنهاد ایجاد پلیس مترو در این شهر تصریح کرد: این موضوع با همراهی بخش اطلاعاتی و امینی پلیس دنبال شده و مدیریت شهری نیز آمادگی دارد که در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در فضاهای سبز برخی شهرهای کشور از جمله اصفهان ادامه داد: برای مراقبت از شهر در برابر هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد باید تجارب گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد؛ اغتشاشات آبان‌ماه تجاربی را همراه داشت که بدانیم شهر از چه ناحیه‌ای آسیب پذیر بوده و نظارت بر این بخش‌ها را افزایش دهیم.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: نیروهای کنترل نظارت معاونت خدمات شهری به‌طور مستمر درحال گشت زنی در سطح شهر هستند تا در صورت بروز اتفاقی مشابه آتش‌سوزی‌های اخیر اقدامات لازم را انجام دهند البته وسعت شهر به حدی است که شاید بخش‌هایی در این رابطه مغفول بماند.

کد خبر 427573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.