شورای شهر یزد در حوزه عمرانی اشتباه راهبردی ندارد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: بودجه عمرانی شهرداری یزد در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ به ترتیب ۵۱، ۷۱ و ۶۰ درصد بوده که با توجه به شرایط اقتصادی چند سال اخیر در نوع خود اقدامی بی‌نظیر است.

محسن عباسی هرفته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای پروژه‌های محرک توسعه در نقاط خاص از مهم‌ترین بخش‌های عملکرد حوزه عمرانی شورای شهر پنجم است، اظهار کرد: تعریف و تقویت فضاهای شهری با اصالت در مرکز شهر یکی از برنامه‌های اجرایی حوزه عمرانی شورای شهر پنجم است.

وی پیاده محوری، محیط‌زیست و میراث فرهنگی را سه اولویت اصلی حوزه عمرانی شهرداری و شورای شهر یزد عنوان کرد و افزود: بحث تعمیر و نگهداری، تقویت فضاهای شهری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، محور اصلی برنامه‌های عمرانی را تشکیل می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بودجه عمرانی شهرداری یزد در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ به ترتیب ۵۱، ۷۱ و ۶۰ درصد بوده که با توجه به شرایط اقتصادی چند سال اخیر در نوع خود اقدامی بی‌نظیر است.

وی بازپیرایی پارک‌های شهر یزد را عملکرد دیگر شهرداری دانست و ادامه داد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ۲۹ پارک به متراژ مجموع ۱۲۱ هزار مترمربع احداث و ۴۲ پارک به متراژ ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع بازپیرایی شد.

عباسی هرفته با بیان اینکه شورای شهر در حوزه عمرانی اشتباه راهبردی نداشته که این امر یکی از افتخارات شوراست، افزود: خط تولید آسفالت بازیافتی در شهر یزد شروع به کارکرده است تا بتوانیم علاوه بر کاهش مصرف قیر در رعایت استانداردهای محیط زیستی نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: به‌واسطه بارندگی‌های دو سال گذشته مسیرهای دفعی هدایت آب‌های سطحی در شهر ایجاد شد و با حفر چاه‌های جذبی و لوله‌های هدایت آب، نقاط بحرانی شهر ازنظر آبگرفتگی رفع عیب شد.

کد خبر 427568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.