مردم گلپایگان توان خرید زمین و مسکن ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: در شهر گلپایگان قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است بنابراین برای جلوگیری از افزایش قیمت راه حلی باید اندیشید مردم گلپایگان توان خرید ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حسین زاهد امروز (یکشنبه) در کارگروه هماهنگی و برخورد با تخلفات ساخت و ساز اظهار کرد: مشکل اصلی طرح جامع و تفصیلی این است که در شکل گیری قسمتی از شهر، کاربری مسکونی به کشاورزی تبدیل می‌شود.

وی افزود: اگر در کمیسیون ماده پنج شهرداری مشاور در ابلاغ طرح دقت لازم را انجام دهد و در زمان تصویب توجه شود دنبال کردن آن در طرح تفصیلی زمان بر نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: پیشگیری از تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز بهترین راه برای جلوگیری از سرمایه ملی است.

وی با بیان اینکه اگر قانون تبصره یک به موقع اجرا شود تغییر کاربری شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: اگر قانونی برای جلوگیری از تغییر کاربری تعریف شده باید تسهیلگری آن نیز صورت گیرد، وقتی فردی از طریق قانونی اقدام به تغییر کاربری یا ساخت و ساز می‌کند نباید دچار بروکراسی اداری شود.

زاهد اظهار کرد: در شهر گلپایگان قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است بنابراین برای جلوگیری از افزایش قیمت راه حلی باید اندیشید مردم گلپایگان توان خرید ندارند.

وی افزود: توسعه شهر به معنای گران شدن قیمت زمین و مسکن نیست و روند افزایش قیمت قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: کمیته‌ای باید تشکیل شود تا قیمت زمین در هر منطقه بر اساس نظر کارشناسان مشخص شود و به اصناف اعلام کنند تا قیمت‌ها بیش از حد افزایش پیدا نکند.

کد خبر 427556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.