تکمیل آرامستان جدید از هفتۀ آینده شروع خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: تکمیل آرامستان جدید توسط شهرداری کرمان از هفتۀ آینده شروع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی آیت‌الهی موسوی با بیان اینکه تکمیل و آماده‌سازی آرامستان جدید به‌دلیل مسائل پیشِ رو و وجود تعارض با ارتش، متوقف شده بود، گفت: با توجه به درخواست زمین معوض از سوی ارتش، قول مساعد داده شد تا در جای دیگری زمین به ارتش تعلق گیرد تا شهرداری بتواند در زمین فعلی، آرامستان جدید را تکمیل کند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ هکتار زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان برای ارتش در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به هزینه‌هایی که در این راستا شده و اقدامات شهرداری در آرامستان جدید و ظرفیت بسیار محدود آرامستان فعلی برای دفن اموات، از ارتش انتظار داریم با شهرداری همکاری کند.

سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در ادامه ضمن قدردانی از همراهی ارتش و استانداری کرمان در خصوص پیگیری برای رفع معارض زمین آرامستان جدید گفت: عملیات تکمیل آرامستان جدید تا تعیین‌تکلیف مالکیت زمین، بلاتکیلف مانده است.

وی افزود: زمین معوض توسط اداره‌کل راه و شهرسازی در حال واگذاری است؛ بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تکمیل آرامستان جدید از سر گرفته شود.

سرهنگ محمود خالقی، نماینده ارتش نیز با اشاره به برگزاری چندین جلسه برای حل معارض زمین آرامستان گفت: نظر ارتش نیز حل‌وفصل این اختلافات و برطرف شدن مشکل شهر کرمان برای ساخت آرامستان جدید است.

کد خبر 427523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.