۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کاهش ۸ درصدی مصرف CNG در اصفهان

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی منطقه اصفهان از کاهش هشت درصدی مصرف CNG در بازه زمانی دو ماهه فروردین و اردیبهشت ۹۹ نسبت به سال گذشته خبر داد.

ساسان تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وجود بیش از ۱۶۰ جایگاه CNG و ۳۰۰ جایگاه عرضه سوخت در استان اصفهان، اظهار کرد: میزان مصرف CNG در استان اصفهان در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است. همچنین مصرف این سوخت در اردیبهشت ۹۹ نسبت به اردیبهشت ۹۸ به میزان چهار درصد افزایش پیدا کرده است. در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ۹۹ نیز مصرف این سوخت نسبت به فروردین و اردیبهشت ۹۸ هشت درصد کاهش داشته که به دلیل مراجعه کم همشهریان به دلیل شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی افزود: مصرف بنزین فروردین نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد کاهش داشته است. همچنین مصرف بنزین اردیبهشت ۹۸ نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است. بنابراین مصرف بنزین در دو ماه فروردین و اردیبهشت نسبت به زمان مشابه سال قبل ۳۶ درصد کاهش داشته است.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان ادامه داد: دلیل این کاهش مصرف نیز مراجعه کمتر مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید میزان مسافرت‌ها به ویژه در ایام عید نوروز بوده است.

تیموری درباره تغییرات میزان مصرف گازوئیل نیز گفت: مصرف این محصول نیز در فروردین و اردیبهشت سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته به میزان شش درصد کاهش یافته است.

کد خبر 427500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.