سازمان زیباسازی شهرداری زیرنظر معاونت شهرسازی قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معاونت شهرسازی شهرداری در هیئت مدیره سازملن زیباسازی نماینده‌ای ندارد که نیاز است این امر با تاکید کمیسیون عمران و شهرسازی ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تجربه شورای پنجم نشان داده که باید در رابطه با جایگاه سازمان زیباسازی شهرداری تجدیدنظر شود زیرا هم‌اکنون این سازمان زیر نظر معاونت خدمات شهری است و به نظر می‌رسد اگر در ذیل معاونت شهرسازی قرار گیرد، ماموریت‌هایی که بر عهده دارد را با نمود بیشتری انجام دهد.

وی افزود: وظایف سازمان زیباسازی متمرکز روی ساماندهی سیما و منظر و پیرایش شهری است اما معاونت شهرسازی شهرداری در هیئت مدیره سازمان زیباسازی نماینده‌ای ندارد که نیاز است این امر با تاکید کمیسیون عمران و شهرسازی ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: عمده اقدامات سازمان زیباسازی در حوزه شهرسازی است اما معاونت شهرسازی از تصمیمات هیئت مدیره این سازمان بی‌اطلاع است بنابراین با انتقال این سازمان ذیل معاونت شهرسازی، اقدامات شده نمود و نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت.

کد خبر 427484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.