۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
احداث جزیره جان پناه در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده از عرض معبر تقاطع بلوار شهید سلیمانی-شهید مطهری، خیابان فلسطین مقابل ورزشگاه شهید بابایی جزیره جان‌پناه در این محدوده احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: در برخی از تقاطع‌ها به دلیل زیاد بودن عرض معبر تردد عابران پیاده دشوار بوده و احتمال بروز تصادف در این محدوده‌ها بیشتر است.

وی عنوان کرد: به منظور رفع این مشکل در محدوده‌هایی با چنین مشخصاتی، جزیره جان پناه احداث می‌شود تا موجب تسهیل در تردد عابران پیاده از عرض معبر شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در تقاطع بلوار شهید سلیمانی-شهید مطهری ضرورت احداث جان پناه در این تقاطع احساس می‌شد بنابراین طراحی لازم برای اجرای این پروژه انجام گرفت.

جهانگیری گفت: پروژه مذکور که شامل احداث جان پناه برای تردد عابران پیاده، نصب علائم ترافیکی، چراغ راهنمایی و خط کشی عرضی است، تأیید شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه مناسب سازی و ایمن سازی موجب تسهیل در تردد عابران پیاده به ویژه کودکان، سالمندان و معلولان جسمی حرکتی شده و به تبع آن احتمال بروز تصادف بین خودرو و عابرپیاده در این محدوده کاهش می‌یابد.

کد خبر 427480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.