طوفان سپاهان در نقل و انتقالات والیبال؛ میرزاجانپور طلایی پوش شد

مجتبی میرزاجانپور به عنوان سومین بازیکن ملی پوش به تیم والیبال سپاهان پیوست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی میرزاجانپور به تیم والیبال سپاهان پیوست. این بازیکن متولد ۱۵ مهر ۱۳۷۰ بابل می‌باشد که والیبال خود را از سال ۱۳۸۷ با حضور در باشگاه اتکاء تهران شروع کرده و در کارنامه خود سه سال حضور در تیم پیکان تهران و کسب مقام قهرمانی در سال ۹۳ و همچنین دوم و سوم در سال‌های ۹۰ و ۹۴ را با این تیم دارد.

این دریافت کننده قدرتی زن همچنین با تیم بانک سرمایه درسال ۹۶ به مقام قهرمانی رسیده و در سال ۹۷ نیز در لیگ ایتالیا در تیم کاستلانا بازی کرده است.

میرزاجانپور از سال ۱۳۸۷ تاکنون عضو تیم ملی والیبال ایران بوده و افتخارات زیادی را از جمله قهرمانی مسابقات نوجوانان آسیا سریلانکا، نایب قهرمانی مسابقات نوجوانان جهان ایتالیا، نایب قهرمان مسابقات جوانان آسیا تایلند، قهرمانی مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن، حضور در مسابقات کسب سهمیه لیگ جهانی ۲۰۱۲، حضور در مسابقات لیگ جهانی، حضور در مسابقات والیبال و کسب ۲ سهمیه المپیک، حضور در المپیک ریو، حضور در مسابقات المپیک آسیایی و کسب عنوان قهرمانی، حضور در مسابقات قهرمانی جام بین قهرمانی و کسب مقام سوم بزرگسالان ژاپن را به دست آورده است.

ملی پوش سپاهان همچنین در سالهای ۹۲ و ۹۸ با تیم متین ورامین قهرمان ایران شده و در سال ۹۱ هم به مقام نایب قهرمانی رسیده است.

کد خبر 427467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.