مشارکت مردم برای تکرار حضور در انتخابات ۸۰ جلب شود

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم شرایط کشور به سمتی حرکت کند که بار دیگر شاهد مشارکت بالای مردم در عرصه‌های سیاسی و انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید آرش حسینی میلانی امروز (یکشنبه) در جلسه دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالگرد پیروزی مجدد سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۰ اظهار کرد: ۱۹ سال پیش ۲۸ میلیون نفر از شهروندان ایرانی سر صندوق‌های رأی حاضر شدند و سید محمد خاتمی را با ۲۱.۶ میلیون رأی مجدداً انتخاب کردند.

وی افزود: امیدوارم شرایط کشور به سمتی حرکت کند که بار دیگر شاهد مشارکت بالای مردم در عرصه‌های سیاسی و انتخابات باشیم.

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر منابع طبیعی کشور تصریح کرد: نیاز است شرایط کشور و پشتیبانی از منابع طبیعی و محیط زیست به گونه‌ای باشد که با توسعه و افزایش پشتیبانی‌ها شاهد حریق‌هایی نظیر آتش‌سوزی‌های اخیر در زاگرس نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از بوستان مادران خاطرنشان کرد: بنا بر اخبار واصله، صدور پروانه ساختمانی در دو هزار و ۱۰۰ متر مربع از پارک بانوان واقع در مجموعه اراضی عباس‌آباد در دستورکار است.

میلانی اضافه کرد: با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم از هرگونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری کند؛ صیانت از تمامیت این بوستان باید مورد توجه قرار گرفته و گزارش از آخرین وضعیت حقوقی آن به شورای شهر ارسال شود.

کد خبر 427437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.