دهمین شماره نشریه الکترونیکی شهرگاه منتشر شد

نشریه الکترونیکی شهرگاه که به بررسی تخصصی موضوع مدیریت شهری می‌پردازد، در دهمین شماره خود گزارش‌هایی در مورد شهرهای هوشمند در مقابل کرونا، شیوع ویروس شهرفروشی و شهر زیست پذیر آورده است.

به گزارش ایمنا، این روزها بیشتر کشورهای جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند؛ نشریه الکترونیکی شهرگاه نیز در دهمین شماره خود به این مهم پرداخته است.

"کرونا فانتزی نیست هزل است… یک هزل بسیار تلخ"، "مرموز مانند کرونا، مطلوب همچون نان"، "ردپای قرنطینه شهرها در تاریخ باستان"، "انگ اجتماعی در روزگار پسا کرونا را جدی بگیریم"، "شهرهای هوشمند در مقابل کرونا، توانمندترند" و "بهشت گمشده" عناوین گزارش‌هایی است که در رابطه با ویروس کرونا در این شماره از شهرگاه آمده است.

در شماره دهم شهرگاه در گفتگویی با محسن محسنی نسب کارگردان سینما به بررسی محتوایی بیماری‌های فراگیر در آثار سینمایی پرداخته شده است، همچنین در این شماره گفتگویی با وحید امیری یکی از فوتبالیست‌های کشور منعکس شده است.

"شهر زیست پذیر از زاویه‌ای دیگر"، "شیوع ویروس شهر فروشی از تهران تا شهرهای کوچک"، "مقاومت تاریخی در برابر شورا"، "بار سنگینی بیماری بر پیکیره اقتصاد" از دیگر عناوین گزارش‌هایی است که در این شماره از "شهرگاه" آمده است.

نشریه الکترونیک شهرگاه، تخصصی مدیریت شهری است و توسط خبرگزاری ایمنا، نخستین خبرگزاری شهری ایران منتشر می‌شود.

شماره دهم شهرگاه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

کد خبر 427381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.