تصویب طرح محور میانی و باغ شهر بهارستان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: طرح محور میانی و باغ بهارستان در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شد.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح محور پردیس (محور میانی) بهارستان، باغ هزار جریب و اراضی ۱۸۵ هکتاری این شهر با پیگیری شرکت عمران بهارستان در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شد.

وی با بیان اینکه محور پردیس بهارستان پهنه‌ای به مساحت ۸۰ هکتاراست، تصریح کرد: محور میانی که مهمترین طرح در مقیاس شهری بهارستان است راسته‌های تجاری و کاربری‌های مختلط تجاری-مسکونی و مسکونی آپارتمانی را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خاطرنشان کرد: پیاده راه بزرگ رفاهی- تفریحی- ورزشی بهارستان، در میانه همین محور شرقی-غربی قرار دارد.

احمدی ادامه داد: باغ هزار جریب بهارستان شامل یکصد هکتار از اراضی این شهر است که فضای سبز بزرگ مرکز شهر، برج‌های آپارتمانی، راسته‌های تجاری و مراکز گردشگری را در خود جای داده است.

وی گفت: اراضی ۱۸۵ هکتاری نیز شامل کاربری‌های مختلط مسکونی، تجاری و خدماتی مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی است که در قالب محله‌سازی با تراکم متوسط به احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در بهارستان اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان افزود: بی‌گمان تصویب این طرح‌ها در مقیاس گسترده در شورای برنامه ریزی استان، نقطه عطفی در توسعه برنامه محور بهارستان و نوید بخش سرعت گرفتن روند عمران و آبادانی این شهر جدید خواهد بود.

کد خبر 427373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.