گوشی جدید شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی به بازار عرضه کند که مشخصات سخت‌افزاری منحصر به فردی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد شرکت شیائومی در حال تولید گوشی هوشمند جدیدی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و بزرگنمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری است؛ البته تاکنون به طور دقیق مشخص نشده که کیفیت تصاویر در حالت بزرگنمایی تا چه میزان دچار تغییر خواهد شد و این فناوری چقدر می‌تواند کاربردی باشد.

بر اساس گزارش اعلام شده، شیائومی در محصول جدید خود از دوربین "پریسکوپی" استفاده کرده است که امکان بزرگنمایی بیشتری را به کاربران می‌دهد. به احتمال زیاد این شرکت چینی، برای تولید گوشی جدید با بزرگنمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری، همان روشی را به کار می‌گیرد که سامسونگ در محصول خود با بزرگنمایی ۱۰۰ برابری دیجیتال از آن استفاده کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد این گوشی هوشمند نسخه تقویت شده شیائومی می سی سی ۱۰ (Xiaomi Mi CC 10) باشد. به نظر می‌رسد که در این گوشی بر خلاف گوشی می سی سی ۱۰ از حسگر HMX استفاده نشده است. شرکت شیائومی اعلام کرده که مهندسان و طراحان این شرکت از اوایل سال ۲۰۲۰ در حال کار کردن روی گوشی هوشمند جدید هستند و این محصول به همراه دیگر محصولات جدید شیائومی از جمله شیائومی می سی سی ۱۰ در تاریخ ۱۰ ژوئیه سال جاری معرفی خواهند شد.

انتظار می‌رود گوشی شیائومی می سی سی ۱۰ به تراشه اسنپدراگون 775G مجهز باشد و از NFC و فناوری ارتباطات 5G پشتیبانی کند.

کد خبر 427356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.