پاداش‌های شهرداری یزد ضابطه‌مند شود

رئیس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد از شهردار یزد خواست تا پاداش کارمندان شهرداری ضابطه‌مند شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری عصر امروز (شنبه) در دویست و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه برای بهبود عملکرد کارمندان نیاز به پرداخت پاداش‌های ضابطه مند هستیم، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان نیازمند ارزیابی عملکرد کارمندان شهرداری هستیم تا علاوه بر تشویق کارمندان موفق، کارمندان کم کار نیز با سیاست‌های تنبیهی مواجه شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه گفته می‌شود پاداش‌های سه ماهه آخر سال کارمندان شهرداری یزد پرداخت نشده است از شهرداری یزد خواست تا در اسرع وقت نسبت به حل این موضوع اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه سیاست‌های تشویقی و تنبیهی برای ساختمان سازی شهروندان نیز رعایت نشده است، تصریح کرد: مقرر شده بود جریمه ساخت و سازهای غیر مجاز چندین برابر شود تا تخلف در شهر به صرفه نباشد ولی از طرف مقابل سیاست‌های تشویقی اجرا نشده است.

وی با اشاره به اینکه لازم است تسهیلات ویژه‌ای برای ساخت‌وسازهای قانونمند تدوین و به سرعت اجرایی شود، خاطرنشان کرد: شهرداری در صدور پروانه‌های ساختمانی نهایت دقت را اعمال کند تا بیش از این تخلفات ساخت‌وساز در شهر عادی تلقی نشود.

کد خبر 427335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.