آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۱۷ خرداد ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ابتلا و بستری ۵۹ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۲۷ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۵۹ بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین بازه زمانی تعداد ۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن حال عمومی ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۹۲ نفر است که از این تعداد ۱۰۱ بیمار که از شدت علائم این بیماری رنج می‌برند وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید بر اینکه بیماران بیمارستان‌های امین و خورشید مرجع بستری بیماران کرونا در شهر اصفهان هستند، تصریح کرد: لازم است همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها و موازین بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها را مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر دست یابیم.

کد خبر 427331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مرضیه سادات روحانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    الان درچه وصعیتی هست